11 Ekim 2011 Salı

YENİ BAŞLANGIÇLAR

Okulların başlamasıyla ailecedüzene girdik .Sabah erken kalkıyoruz.Ev işi bir kaç saatte  bitiriyor.Eğer siparişim varsa onları yetiştiriyorum.(mantı,börek ,pasta kek)Bunun dışında günlerimiz başladı .Bu yıl birde lise arkadaşlarımla tekrar görüşme imkanı buldum hepsini çok özlediğimi farkettim.Tabii dile kolay22 yıl geçmiş.Bazı arkadaşlarım nerdeyse  kayınvalde olmak üzere...Bundan sonra 15 günde bir görüşmeye karar verdik..ayrıca şehrimizde acılan samek kurslarına katıldım.Kursumuz ev aksesuarları kursu...Burada yaptığım ürünleri sizlerle paylacağım.İlk olarak sofra takımı ve peçetelikler yapıyoruz.Bu gün kumaşımı aldım.Kesin olmamakla beraber taşlarla yada incilerle süslemeyi düşünüyorum.Karar veremedim bakalım ne çıkacak bende merak ediyorum.Bunların dışında birde Müge Hünerliden kurabiye kursu almak için görüştüm.Çalışmaları enyakın zamanda sizlerle paylaşacağım.Anlayacağınız çok yoğunum ama çokta mutluyum.İnsan sevdiği şeylere vakit ayırınca yorulduğunu hissetmiyor.Herkesin hayatında güzel ve yeni başlangıçlar olması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

 
Hamaratdiva