29 Nisan 2010 Perşembe

MERMER SEHPANIN PUF'A DÖNÜŞÜMÜ






Daha önceki yazımda yatak odamdaki mor puf tan bahsetmiştim.Rahmetli annemden hatıradır bu.Üstü mermer olan sehpayı koltuk kaplama ustasına götürdüm.Kadife kumaşı odama uysun diye mürdüm rengi seçtim.Puf haline getirdi.Sakaryada yaşayanlar bilirler.Reci sokağında Yıldırım döşeme -Mehmet Abimiz bu konuda hakikaten usta.Oymalı koltukların kenarlarını varaklı boyattırıp kadife ile kaplayıp geleceğe miras bırakılacak harika bir dönüşüm yapıyor.Kendisi yaptığı tüm işleri hakkıyla yapıp eskimeyecek kadar sağlam şekilde teslim ediyor.Pufun içi ağaçtan sandıklı.Sadece süs değil.Bu sayede aynı zamanda da çok sağlam.Fitil kısımları baklava şeklinde istedim.Düğmeleri de sehpanın ayaklarına uysun diye İstanbuldan özel getirdi.Düğmeler kumaş ta kaplanıyordu ama böylesi daha hoş durdu.Mehmet usta tüm döşedikleri ürünleri resmini çekip albüm haline getiriyormuş.En son antika yemek odası sandalyeleri deri ile kapıyordu.Fikir almak için geçerken uğrayıp kaplama yaptığı koltukları ve resimleri görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

 
Hamaratdiva