9 Ağustos 2010 Pazartesi

KIŞ HAZIRLIKLARI

Önceden de belirtiğim gibi kış hazırlıklarına başladım.Buzluğa bezelye,barbunya ,vişne koydum.Yarında üzüm yaprağı hazırlayıp koymayı düşünüyorum.Üzüm yaprağı farklı şekillerde saklanıyor.Ben her türlü denedim fakat en iyi bu şekilde tazeliğini muhafaza ediyor, hemde pratik ...Yapım aşamalarını sizlerle paylaşacağım.Tarhananın malzemelerini tamamlayamadım.Sıcaktan markete gitmeyi bile düşünür oldum.Yarın kısmetse malzemeleri tamamlayıp yaparım diye düşünüyorum..Ramazan ortalarında hazır olur ama bu sıcaklarda içilirmi bilmem...

3 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

kolay gelsin hayırlı ramazanlar arkadaşım

Gönül dedi ki...

Allah kolaylık versin arkadaşım bu sıcaklarda dediğin doğru dışarı çıkmak büyük hata oluyor....Ben domatesleri soyup küpküp doğrayıp poşetleyip koyuyorum dondurucuya ..tavsiye ederim büyük kolaylık oluyor...Sevgilerimle öpüyorum

NİL-GÜL dedi ki...

Teşekkürler hayırlı ramazanlar.Domatesleri rende yapıp koyuyorum.Küp şeklinde denememiştim Bu şekilde deniyeceğim. Sevgiler

 
Hamaratdiva