3 Ağustos 2010 Salı

ÇOKOMELLİ DOĞUM GÜNÜ PASTASI

Dün oğlumun doğum günüydü.Sıcaklardan olsa gerek, insanın canı birşey  yapmak istemiyor.Fırınımda bir sorun var ,  isterse güzel pişiriyor.Bu yüzden yapacağım pastayı riske atmak istemedim.Market aldığım hazır pasta kekini  bir güzel süsleyerek oğlumun gönlünü yaptım.Basit fakat lezzetli bu pastayı sizlerle paylaşmak istedim.
MALZEMELER
1 Adet hazır pasta keki
1Paket kremşanti
2 Bardak süt
2 Adet şeftali
1 Adet bitter çikolata
1Paket çokomel
YAPILIŞI
Krem şanti bir bardak sütle hazırlanıp dolapta bekletilir.Hazır pasta kekini  ikiye ayırıp 1 bardak şekerli sütle ıslatılır.Kremşantinin yarısını koyup kabukları soyulan şeftali dilimleri ve çikolata parçaları ilave edilir.Kekin kalan kısmı kapatılır.Üzeri krem şanti ile süslenir.Kenarlarına rende yaptığım çikolata ile kapladım.Üstüne ise çokomel ve şeftali dilimleri ile çicek yaptım.Ortaya güzel bir görüntü cıktı.Tavsiye
 ederim.

2 yorum:

ecem dedi ki...

Biz yedik,hımmmmm nefisti..elllerine sağlık...Efeyi kocamannnn öpüyorum..Nice mutlu yıllaraaaaa...

NİL-GÜL dedi ki...

Teşekkürler afiyet olsun canım benim...

 
Hamaratdiva